Este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat sa nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar - 3-4 saptamani, termenul legal fiind de 30 de zile lucratoare pentru solicitare retur.
In cazul in care ati achizitionat produse de la noi si doriti sa depuneti o plangere, va rugam sa luati legatura cu departamentul suport clienti,
prin e-mail office@ilashes.ro, sau la telefon 0754 575 198.
Cererea de retur va fi inregistrata de noi, astfel incat dumneavoastra sa nu fiti taxati pentru acest serviciu.
Procedura retur
Atasati produsului o scrisoare de intentie in care se specifica motivul returnarii. Anexati o copie a facturii si informatii prin care putem identifica achizitia dumneavoastra. Sigilati si securizati produsul/produsele intr-o cutie de carton astfel incat sa nu se deterioreze pe parcursul traseului.
Mai mult, va rugam sa indicati modul in care vom proceda in cazul in care returul dumneavoastra este acceptat, si anume in cazul in care bunurile necesita un schimb (acelasi produs) sau se restituie suma. In cazul unei cereri de restituire a banilor, indicati contul IBAN in RON (24 de caractere) in care doriti sa efectuam restituirea sumei.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numarul comenzii, adresa de e-mail si numarul de telefon, pentru a procesa solicitarea corect si rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agentilor de livrare, in cazul unei reclamatii .
Contactati Departamentul de Reclamatii prin Telefon: 0754 575 198 (numar cu tarif normal) sau mail pe office@ilashes.ro.
Starea produselor
Va rugam sa luati in considerare ca produsele desfacute si utilizate care nu reprezinta un defect calitativ si nu sunt expirate, nu pot fi returnate . Va multumim pentru intelegere.